Sånn går det!

Friday, September 29, 2006

Rutinert? Jeg? Nei

I dag har jeg vært på en pressekonferanse på Stamford Bridge med John Obi Mikel. Jeg tenkte at "ingen kjenner meg her" så jeg stilte Lyn-spørsmål bare for å spørre om det folk i Norge lurer på... (et kan høres i Kick Off helgespesial 29.9) Men den som intet våger, går heller ikke på en smell. Mikel ville ikke svare i det hele tatt, og jeg satt der som den unge urutinerte fyren jeg er. Men Kick Off ble det :)

Ellers har jeg fått meg bankkonto! ENDELIG!! Lønnen for august er på vei, men alt tar selvfølgelig lang tid her... Pengene MÅ komme inn på mandag ettersom husleie og "Council Tax" skal betales på tirsdag. I tillegg må det kjøpes nytt Oystercard (for public transport). Vi snakker snaue åtte tusen norske. Hurra (falsk)

Noe mer som skal sies? Hadde bursdag på onsdag! Hurra (ekte) :)

7 Comments:

  • I hope this isn't the last we experience of this website. I hope to witness more incredible products by this generator. - wedding speeches

    By Anonymous Anonymous, at 8:26 AM  

  • This internet page had better be an point to be abided by by the rest. It sure enough marks it's grades very luxuriously. - heart burn

    By Anonymous Anonymous, at 6:31 PM  

  • As brainsick it had better fathom, I believe other network creators are going to go through this internet page with jealousy for I'm for sure it changes their domain seem unimportant. - tropical fish

    By Anonymous Anonymous, at 10:38 PM  

  • I don't consider I have fall through internet pages comparable this regularly enough . I am for sure even if I came , I wouldn't want to head somewhere else. - stop snoring

    By Anonymous Anonymous, at 9:07 PM  

  • Dismiss the remainder of the bunch. This domain makes up enough for me other than that I'm sure this is adequate for everyone else too. - bonsai trees

    By Anonymous Anonymous, at 8:33 PM  

  • This domain could possibly gain laurelses if you ask me. This is just absolutely fast plus informatory. - divorce mediation

    By Anonymous Anonymous, at 8:05 PM  

  • I don't consider I have fall through internet pages comparable this regularly enough . I am for sure even if I came , I wouldn't want to head somewhere else. - erectile dysfunction

    By Anonymous Anonymous, at 7:57 AM  

Post a Comment

<< Home