Sånn går det!

Saturday, October 21, 2006

Flaut, men blogbart

OK, Hans-Martin, jeg blogger det. Denne uka har vært preget glede og bitterhet i skjønn forening. Onsdag var den store dagen. Vi har sett mange stjerner på nært hold, men endelig skulle vi på en skikkelig storkamp. Dekke Chelsea vs Barcelona med påfølgende intervjuer etter kampen kan gjøre noen og enhver ville i nikkersen... I følge produsenten vår var alt ordnet og akkrediteringa var alles in ordnung. Dere skjønner hvor dette bærer?

Jeg og min kameramann dro med godt mot til Stamford Bridge. Fornøyde og glade over å få sitte på de nest beste plassene på stadion... Etter Roman. Men så svartnet det. Vi sa til Pressedama at vi var fra Scandinavian PA osv, men navnene sto ikke der. WHAT! Vi spurte om vi kunne se igjennom selv, men nei, ingen Derek der... Men det var et par andre navn som lignet. Derrek Borgesund eller noe... Og siden det andre navnet også lignet, så måtte jo det være oss... Men kom vi inn? Neida :) Navnene var feil!! Det som kanskje var bitrest var at VG hadde sendt en reporter til avisa... HAN kom inn!!!!

Jeg tror ikke Chelseapublikummet har sett to så slukørede personer som oss da vi vendte snuta hjemover med uforetta sak. Vi endte opp med å se kampen på en pub rett ved og tenkte gjennom hele kampen at "Der kunne vi ha vært"... Bitter? Ja... Flaut? Desto mer!

Men om to uker er det Arsenal mot CSKA. Det klinger ikke like bra for nøytrale, men Arsenal på Emirates...HERLIG. Da skal mailer og faxer ha korrektur ganger fire og alt skal være garantert! Resultatet får dere dagen etter kampen på Kick Off. Har vi bare aviser, var ikke der... Da gir jeg opp.

Ser at de få tinga jeg skriver blir fotball. Snart kommer en generell oppsummeringssak. Følg med! Og husk at Kick Off er din beste venn så lenge du klikker ofte nok på sendinga! (Nå kan du vinne mobil der også! Ikke så mange som sender inn, så kjør på!) :)

3 Comments:

  • Hallo Derek!

    Gratulerer med det som kanskje må være drømmejobben for de aller fleste, ihvertfall de jeg kjenner (inkludert meg selv). Må si jeg begynte å lure da jeg så deg på nettet, kjempebra. Lenge siden sist! Hvordan står det til? Jeg bor også i London for tiden, hvor er det du bor hen her i byen? Har akkurat fått meg jobb og blir nok værende i x antall år, hvor x går mot uendelig. Hadde vært hyggelig å slå av en prat en dag. Lykke til videre med jobbinga og livet i London!

    Hilsen

    Arne Martin "Arni" Moen (am@moen-ikt.biz)

    By Anonymous Anonymous, at 1:53 PM  

  • Øøy! Jada, Kick-off er et flott program, og det er godt å ha tilbake et program som må være det beste siden de gode gamle Goal på TV2. MEN. Kan du prøve å unngå å overdrive nyHETsoppLESERtoneFALLET, værsåsnill? Bare tone det ned bittelitt? Takkskaru ha.

    Kickoff-titter.

    By Anonymous Anonymous, at 12:28 AM  

  • Hey, saw you on VGTV and thought you were too adorable!

    Loves it from Atlanta, GA!

    By Blogger kittenmasks, at 4:30 AM  

Post a Comment

<< Home