Sånn går det!

Tuesday, March 27, 2007

Hvorfor? part 2

Hvorfor blir denne lille bloggen dratt inn i trakasseringene av Tone Damli Aaberge?

  • Se saken her


  • Visstnok skal noen ha misbrukt en eller annen nettservice (eller "sørvis" da) hvor man kan taste inn fødselsdatoen og skrive personlige detaljer... Ok, vis meg dem da!! Jeg skriver jo kun ett og annet innlegg her hvert skuddår (Der var vi inne på dette med skuddår igjen gitt), så hvorfor skylde på meg?

    Hmmm, er det nå jeg skal avsløre at det faktisk ikke er denne bloggen det er snakk om? Nei, jeg venter litt til.

    Hvordan skal jeg vite at "hun har hatt sex med hele landslaget"? Og hvilket landslag snakker vi om? Hvis det er curlinglandslaget, er jeg glad på hennes vegne for at Trulsen har gitt seg, til tross for hans upåklagelige sjarm. Er det langrennslandslaget, sitter hun i klisteret (eller er på glid da, hvis det er friteknikk) og hvis det er skytterlandslaget har hun jo truffet blink. Men hvem sier at det er norske landslag vi snakker om? Hva om det er det indiske cricketlandslaget?? Uff. Poenget er at jeg vet ikke.

    Det er ikke denne siden det er snakk om.

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home